miercuri, 29 februarie 2012

Nu exista asa ceva: sa castig eu un laptop nou!!!!!

Ar fi un noroc!!!! Sa ne intelegem: laptopul meu este esential in economia existentei mele actuale. Bolnava de o boala neurologica plus cu alte probleme (traheostoma-adica respir printr-un tub, hepatita C, probleme endocrine, probleme cardiace), am numai o indemnizatie de handicap (nu am suficienta vechime pentru pensie de boala). E, si cum traiesti din 234 lei/luna? Nu traiesti, te intretine mama, fratele... Supravietuiesti. De asta este atat de important laptopul. Pentru ca, in afara legaturii cu lumea prin Internet (tot fratele meu sa traiasca-el il plateste), am posibilitatea cu el sa mai castig o bucata de paine in plus: traduceri, tehnoredactari, creare de pagini sau magazine online. Ma stradui sa ma reprofilez, caci fosta mea meserie nu mai imi este accesibila, din cauza bolii (dupa 2 AVC intr-o saptamana-doctorul mi-a zis ca o incurc daca ma aude ca mai fac altceva decat ce mi s-a permis!). Da, dar bietul meu laptop are vreo 8 ani si a inceput sa-i cam curga tastatura la propriu (mi s-a rupt un buton) si e cam prafuit. Ar fi nemaipomenit sa primesc unul nou. Stati sa va arat ce mi-ar placea".
http://www.evomag.ro/PORTABILE-Laptop-uri/Fujitsu-Laptop-Lifebook-AH531-Intel-Core-i5-2430M-15.6-4GB-500GB-63850.html
Asa ceva! Vise frumoase! Dar omul e dator sa viseze si cum vine primavara, poate se dezgheatza si norocul meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu