luni, 25 martie 2013

M-am intalnit cu mine

Nu e o carte de poezii obisnuita. M-am intalnit cu mine insumi, cu acele parti ale mele pe care le credeam moarte sau disparute: partile din mine care nici nu mai stiam ca exista. Partea unde vibreaza toate corzile viorii si unde violenta si durerea din sufletul meu rasuna la fel. Nici nu mai credeam ca exista poezie adavarata in ziua de azi, necum sa se mai publice intr-un volum atat de tulburator. Pentru ca este. Am regasit in versurile si ilustratiile autorului toate revoltele mele trecute, prezente si viitoare. Daca as mai avea curajul sa ma apuc de poezie asa as scrie si eu. Bine. recunosc, nu as avea un asemenea talent la desen, dar....Si ajungem la daruri....Darul de a trece dincolo de cuvinte, imagini si culori. Darul de a materializa stari. De a face din cuvinte jucarii sau constructii complicate, care fac totul in jur sa se miste si transforma spatiul intr-o zona unde se poate intampla orice.... Si chiar se intampla....Iti multunesc, prietene, pentru aceste lume noua si pentru miracolele care se pot petrece....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu