joi, 16 februarie 2012

Ganduri bune


"Lasa lumea sa te schimbe si apoi tu poti schimba lumea".
"Fii realist, cere imposibilul!"
John F. Kennedy
"Prea des noi... ne bucuram de confortul opiniei fara disconfortul gandirii."
"Conformismul este temnicerul libertatii si inamicul cresterii."
Malcolm X - preot musulman american
"Daca nu esti gata sa mori pentru el, scoate cuvantul 'libertate' din vocabularul tau."
"Unul din cele mai importante lucruri pe care cred ca trebuie sa le invete tinerii, in special astazi, este sa vada pentru ei, sa asculte pentru ei si sa gandeasca pentru ei."
Mahatma Ghandi
"Un om nu este altceva decat produsul gandurilor sale. Ce crede, aia devine."
"Nimeni nu ma poate rani fara permisiunea mea."
Ioana de Arc
"Nu mi-e teama... M-am nascut pentru a face asta."
"Trezeste-te maine dimineata devreme, mai devreme decat astazi si fa foarte bine tot ce poti."
Abraham Lincoln
"Cum nu as vrea sa fiu sclav, nu as vrea sa fiu nici stapan. Acest lucru exprima ideea mea despre democratie."
"Ai grija sa-ti pui piciorul in locul potrivit si apoi stai acolo hotarat."
"Dumnezeu probabil iubeste oamenii comuni. A facut atat de multi."
Tupac Shakur
"Tot ceea ce incerc sa fac este sa supravietuiesc si sa scot partea buna din viata murdara, dezgustatoare si de necrezut pe care mi-au dat-o."
"Nu spun ca voi schimba lumea, dat garantez ca voi declansa scanteia in creierul care va schimba lumea."
"Moartea nu este cea mai mare pierdere din viata. Cea mai mare pierdere este ceea ce moare in tine atunci cand inca esti viu. Nu te preda niciodata."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu