sâmbătă, 31 decembrie 2011

Ma pregatesc sa-i fac o "aripa tanara" blogului meu si sa-i adaug si publicitate

Plecand de la promisiunea ca sunt cuminte si scriu zilnic, vreau sa va povestesc ce mai am de gand sa aduc pe blog. Vreau sa fac o sectiune cu retete de la mama si de la bunica. Prajiturile alea gustoase si economice, pe care le faceai cu un ou, o cana de faina si inca ceva si ieseau nemaipomenite. Ei bine, am deja in format electronic adunate aceste retete (am scos o carte acum, de Craciun, pentru prieteni si familie, si a avut mare succes-mica, ordonata, scrisa clar si comoda de folosit in bucatarie). Si m-am gandit ca de ce nu, sa facem si pe blog un asemenea capitol si eventual un forum cu bucatareala pentru cei la care ne e dor de gusturile copilariei.
Si am inceput sa invat si cum sa rentabilizez blogul, dar aici mai am inca de facut sapaturi. Oricum, mergem inainte cu drag si cu aplicatie.
A, si sa va mai vand un pont, de sfarsit de an: Cea mai sigura cale care mi s-a parut, in ultima vreme, sa pot merge inainte, a fos sa iert sincer toti oamenii care mi-au gresit, mai ales greselile grave, sa ma impac in primul rand cu mine, cu cea care am fost, sa schimb ce se poate schimba, sa accept ce nu se poate schimba si sa tin echilibrul intre cele doua. Si uite asa, destepenindu-ma din trecut, pot merge mai departe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu