miercuri, 28 decembrie 2011

De la prieteni, pentru prieteni, textul nu-mi apartine, dar ideile mi se par grozave!

Dragii mei, acum ca zilele Craciunului le fac loc celor care contin ANUL NOU, simt ca a avenit momentul sa avem grija de sufletul nostru in alt fel - sa-i dam o dovada enorma de Iubire de Sine. Cum? facand o "curatenie" pe care nu stiu daca multi dintre noi au facut-o pana acum. E vorba despre o profunda si amanuntita analiza a faptelor, gandurilor si cuvintelor noastre din acest an (sau din intreaga viata!) de care nu suntem mandri, cu care i-am ranit pe cei din jur si pentru care vrem sa fim iertati. Desi, aparent, nu e mare lucru, de fapt este poate cel mai greu lucru de facut, pentru ca nu ne lasa egoul. El ne convinge, in fiecare clipa, ca am avut dreptate sa actionam cum am actionat, sa facem ce am facut. Oare asa sa fie? Am avut dreptate cand i-am ranit - cu vorba, cu fapta sau cu gandul - pe cei din jurul nostru? Exista ceva care sa motiveze si sa scuze durerea pe care le-o pricinuim celorlalti, oricat de "vinovati" ar fi ei in ochii nostri? Categoric NU! Daca vrem sa putem merge mai departe, in anul 2012, astfel de atitudini e bine sa dispara definitiv din viata noastra - oricat de mult ne conving mintea falsa si egoul ca avem dreptate sa facem ce facem. NIMIC nu ne poate deturna de la un comportament cosmoetic - adica, cel care se incadreaza in etica suprema a cosmosului si divinitatii. NIMIC! Cand intelegem acest lucru, vom fi facut un pas urias pe calea spre inaltare. De acum, totul depinde numai si numai de noi. Suntem ajutati in orice facem, cu conditia sa se incadreze in cosmoetica. Daca nu, daca ceea ce facem contrazice etica spirituala si cosmica, suntem penalizati imediat si foarte dur. In special cei care stiu, au cunoastere, sunt avertizati. Ei nu mai au voie sa greseasca.
 
Sunt convinsa ca ceea ce am scris mai sus ii va infuria pe multi dintre dumneavoastra. Daca se intampla asa, cu cat sunteti mai furiosi si mai suparati pe mine, cu atat mai mare va este orgoliul, egoul si manipularea mintii false. Deci, fiecare aveti masura nivelului de inaintare pe calea spirituala. Profitati de acest test. Iubiti-va suficient de mult ca sa treceti peste manie si vedeti adevarul care vi se arata. Adevarul va va face liberi.
 
Va doresc succes. Imi cer iertare pentru agresiunea pe care v-o provoc, dar stiu din proprie experienta ca este mai mult decat benefica. Cereti ajutorul prietenilor. Avem nevoie de tot ajutorul pe care il putem primi, sa analizam momentele in care i-am agresat pe cei din jur, cu gandul, cu cuvantul si cu fapta.
 
Acum va sugerez sa va ganditi si sa analizati, cu cea mai mare atentie
- ce asteptari aveti de la ceilalti?
- cat de mult considerati ca ar trebui sa va fie recunoscatori pentru ceea ce ati facut pentru ei?
- cat de mult ii judecati pe toti cei din jurul vostru?
- de cand nu le-ati mai spus TE IUBESC?
- de cand nu i-ati facut sa se simta bine, iubiti si protejati?
- de cand nu v-ati mai gandit, cu dragoste, la voi insiva?
- cat de mult asteptatiDe ca ceilalti sa va rezolve problemele, sa faca toul in locul vostru?
- cat ati mintit?
- cat ati manipulat? 
- cat ati actionat fara sa tineti seama de ceilalti - de sentimentele, de interesele si de viata lor
- de cate ori ati tinut seama de vorba :CE TIE NU-TI PLACE, ALTUIA NU-I FACE?
- cat i-ati ajutat pe ceilalti, fara sa vi se ceara acest lucru?
- ati lucrat undeva ca voluntari?
 
Ar mai fi si altele, dar cred ca pentru moment este suficient. Puteti, evident, sa adaugati si voi. Daca va ascultati sufletul/intuitia, vor veni si alte intrebari. Cautati sa dati raspunsuri cu onestitate si fara sa va gasiti scuze.
 
Pentru a avea un ajutor, urmariti filmul THE SHIFT (SCIMBAREA) aici http://dantanasescu.ro/2011/05/12/schimbarea-de-la-ambitie-la-sens.html
sau aici
 
Vizionare placuta si ... mult succes.
Ingerii fie cu voi! (si fiti siguri ca sunt, in permanenta! trebuie doar sa-i chemati!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu