joi, 29 decembrie 2011

Doua invataturi de la cei mai intelepti, pentru sfarsitul de an!

Nu stiu daca este adevarat sau nu, dar se spune ca cineva l-ar fi intrebat pe Gandhi in legatura cu factorii care distrug fiinta umana si ca el ar fi raspuns:
Politica fara principii, placerea fara angajament, bogatia fara munca, intelepciunea fara caracter, afacerile fara de morala, stiinta fara umanitate si rugaciunea fara caritate.
Viata m-a invatat ca lumea este amabila, daca eu sunt amabil; ca persoanele sunt triste, daca eu sunt trist; ca toti ma iubesc, daca si eu ii iubesc; ca toti sunt rai, daca eu ii urasc; ca exista fete zambitoare, daca eu le zambesc; ca exista fete amarate, daca eu sunt amarat; ca lumea este fericita, daca eu sunt fericit; ca lumea se supara, daca eu ma supar; ca exista persoane recunoscatoare, daca eu sunt recunoscator;
Viata este ca o oglinda: daca zambesc, oglinda imi intoarce zambetul. Atitudinea pe care o am in fata vietii este aceeasi pe care viata o va lua fata de mine.
 
Cine vrea sa fie iubit, sa iubeasca!
Unicul motiv sa fii fericit este pentru ca tu hotarasti sa fii fericit.
 
 
Rugaciune de iertare din cartea ALPH de Paolo Coelho

" Lacrimile pe care m-au facut sa le vars le iert.
Durerile si deceptiile le iert .
Tradarile si minciunile le iert .
Calomniile si intrigile le iert .
Ura si persecutia le iert .
Loviturile care m-au ranit le iert .
Visurile nimicite le iert .
Sperantle moarte le iert .
Lipsa de dragoste si gelozia le iert .
Indiferenta si reaua vointa le iert .
Nedreptatea in numele dreptatii o iert .
Mania si maltratarile le iert .
Nepasarea si uitarea le iert .
Lumea, cu toate relele ei, o iert .
Voi reusi sa iubesc mai presus de orice lipsa de iubire,
Sa daruiesc, chiar daca sunt deposedata de tot,
Sa muncesc cu bucurie, chiar in mijlocul tuturor piedicilor,
Sa intind mana, chiar daca sunt in cea mai completa singuratate si parasire,
Sa usuc lacrimile chiar daca plang,
Sa cred chiar si cand sunt discreditata . "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu