miercuri, 4 ianuarie 2012

O lectie noua

Incerc sa invat cum se poate trai altfel, civilizat, omeneste, chiar in conditiile actuale, si cum se poate construi un drum normal pentru un om cu probleme.
Da, am reinceput sa scriu. Si, dand cu capul de niste blogguri foarte profesionale (asa cum o sa gasiti in lista mea de lecturi, mai ales www.succesdublu.ro, dar trebuie sa recunosc, raman si fanul bloggurilor culinare de calitate. Evident, am pus mana pe carte. Nu numai pe una, pe mai multe. O sa ziceti ca mi-a sarit o doaga, in situatia mea, ca ma apuc de invatat. Dar, cinstit, ce voi putea face ca sa traiesc, in perspectiva? Tehnoredactare si traduceri pentru traiul de zi cu zi si blogging si, daca muncesc serios la chestia cu invatatul, un pic de web-design, ca imaginatie am si la prelucrari de poze ma pricep, si pot iesi poate niste chestii interesante. Asa ca, la munca dom'le ca alta solutie nu am! Daca astept vreun ajutor de la stat... am de asteptat.
Sa ne auzim maine sanatosi, curati, luminati si cu mintea limpede!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu