marți, 5 martie 2013

La vanatoare, la inceput de primavara

Din cauza  vremurilor eu una sunt intr-o permanenta cautare de inca ceva de munca. Mai reusesc sa ma carpesc cu traducerile, ceva tehnoredactari...De aceea ideea unui job de "purtator de pantofi" sau "tester de pantofi" mi se pare foarte tare si foarte potrivita pentru mine.
Din cel putin 2 motive:
1. eu nu ma misc suficient, recunosc. Din cauza faptului ca stau mult in fata calculatorului, e si boala neurologica.... Dar ar fi foarte util pentru mine sa ma misc macar jumatate de ora pe zi. Drept pentru care sa stiu ca am de plimbat pantofii, uite ca tot e un stimulent, mai ales ca eu si sunt genul constinciios si organizat.
2. am si probleme cu picioarele, din motive neurologice si de greutate, nu se gasesc usor pantofi care sa mi se potriveasca si ar fi un stimulent si pentru producator sa stie ca produce pantofi si pentru cei cu probleme.
Oricum, asta e link-ul concursului cu pricina, dar zau ca mi-ar prinde bine un asemenea job, sa ma oblige sa ma misc macar odata la doua zile, pe aici prin parc daca in alta parte nu am unde. Nu mai vorbesc de ce ar insemna banii pentru mine care castig 234 lei pe luna!
http://leofex.ro/campania-shoe-tester-acum-la-nivel-national/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu